• Business Productivity

    Better Business Experience

    Read more

  • Intelligent Cloud

    Better Cloud Experience

    Read more


  • Process Innovation

    Better Business Process

    Read more

  • Digital Business

    Better Customer Experience

    Read more

  • Flexible Collaboration

    Better Employee Experience

    Read more

Support

Koncept

Innofactor A/S supportkoncept omfatter ydelser vedrørende fejlretning, vedligeholdelse, ændringer, ad-hoc opgaver, projekter, automatiseret overvågning og kompetencekøb. Konceptets opbygning er modulært, det vil sige, at ét eller flere af ovennævnte elementer kan indgå i aftalerne.

Udbredelse og anvendelse

Innofactor i Danmark har supportaftaler med mere end 25 større virksomheder og organisationer, her i blandt en række kommunale, regionale og statslige institutioner. Vores kunder vælger ofte at indgå en supportaftale i forlængelse af en opgave eller et projekt, men vi supporterer ligeledes løsninger, som Innofactor ikke har været med til at udvikle.

Hver supportaftale får tilknyttet en leveranceansvarlig, der sammen med Innofactors supportfunktion og konsulenter yder en professionel og kompetent service. Som systemunderstøttelse anvender Innofactor JIRA Service Desk. JIRA sættes op i henhold til aftalen mellem kunden og Innofactor, bl.a. i forhold til kontraktregulerede reaktionstider.

Kontakt os!

Parken, Øster Allé 56
DK-2100 København Ø
kaare.thyregod@innofactor.com
+45 70 26 36 70